FANDOM

Albus powinien być Ślizgonem –tego się najbardziej bał

Albus Potter
Data urodzenia 7 kwiecień 2006
Status krwi czysta w 3/4
Tytuł(y) Prefekt
Pseudonim(y) Al
Oczy i włosy zielone i kruczoczarne
Rodzina Harry Potter (tata)
Ginny Potter (mama)
Lily Potter (siostra)
James Potter II (brat)
Bill Weasley (wuj)
Fleur Weasley (ciocia)
Dominique Weasley (kuznka)
Louis Weasley (kuzyn)
Ron Weasley (wuj)
Charlie Weasley (wuj)
Percy Weasley (wuj)
George Weasley (wuj)
Hermiona Weasley (ciocia)
Audrey Weasley (ciocia)
Angelina Weasley (ciocia)
Molly Weasley II (kuzynka)
Lucy Weasley kuzynka()
Gabrielle Finnigan (ciocia)
Seamus Finnigan (wuj)
Arlette Finnigan (kuzynka)
Michel Finnigan (kuzyn)
Fred Weasley (kuzyn)
Roxanne Weasley (kuzynka)
Hugo Weasley (kuzyn)
Rose Weasley (kuzynka)
Dom Gryffindor
Przynależność Gryffindor
Rodzina Potter
Falanga Honoru
Stan cywilny wolny
Praca/zawód -

Albus Potter(ur. 7 kwiecień 2006) – czarodziej, syn Harrego Pottera i Ginny Potter. Brat Jamesa i Lily Uczęszczający do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie od 2017 roku. Został przydzielony do Gryffindoru. Należał do Falangi Honoru.

Zdolności magiczne
Różdżka Jedenaście cali, giętka, mocna,pióro feniksa i jabłoń
Bogin Tiara Przydziału mówiąca ,że został przydzielony do Slytherinu
Patronus feniks
Występowanie
TOM1
TOM2
TOM3
TOM4
TOM5

Biografia Edytuj

Albus urodził się w czarodziejskiej najpopularniejszej rodzinie - od małego był znany jako sławny syn Pottera, który odzidzeczył imiona po dwóch dyrektorach Hogwartu. Chłopak od małego przyjaźni się z Anabiel Worthy. W wieku 11 lat dostał list do Hogwartu. Podczas wakacji przed pójściem do szkoły poznał mugola - Leonidasa, z którym się zaprzyjaźnił. Anabiel była przeciwna tej relacji, ponieważ Albus opowiadał wszystko Leonidasowi o świecie czarodziejów. 1go września Albus wraz z rodziną i Anabiel jedzie do Hogwartu, zostaje tam przydzielony do Gryffindoru. Chłopak ma niesamowity talent do eliksirów i transmutacji. Jest zazdorsny na każdym kroku o swojego brata Jamesa. Wstępuje do Falangi Honoru i broni honoru swojej rodziny. W 2022 roku zostaje Prefektem szkolnym Hogwartu razem ze swoją kuzynką Rose.

W 2021 roku brał udział w Wewnątrzszkolnym Turnieju i przeszedł wszystkie trzy zadania, które umożliwiało mu wrzucenie swojego nazwiska do Czary Ognia. Nie został jednak wybrany na reprezentanta Hogwartu.

Wygląd Edytuj

Albus był opisywany jako wysoki chłopiec o zielonych oczach. Z wyglądu przypominał bardzo swojego ojca.

Charakter Edytuj

Albus jest niesamowicie mądrym chłopakiem, posiada wspaniałą wiedze w transumacji i elikirach. Nie lubi uczestniczyć w kłótniach, stoi raczej z boku. Jest bardzo przyjazny i ufny, nie boi się wyrażać swojego zdania. Uważa, że żyje w cieniu starszego brata, którego rodzice (według niego) bardziej go kochają ze względu na grę w quidditcha.

Albus

Albus broni się

Różdżka Edytuj

Różdżka Albusa była mocna, giętka. Miała 11 cali, jabłoń i pióro feniksa. Albus miał podobną różdżkę do swojego ojca.

Umiejętności magiczne Edytuj

  • Patronus- jest zdolny do wyczarowania patronusa, czego nauczył się na spotkaniach Falangi. Kształ jego patronusa to feniks.
  • Eliksiry - Albus był najlepszy w klasie już od początku, potrafił sam dobrać odpowiednie składniki aby zrobić idealny eliksir.
  • Transmutacja - Albus bez problemu transmutował.

RelacjeEdytuj

Z Anabiel Worthy Edytuj

Albus i ana

Albus i Anabiel

Anabiel Worthy i Albus przyjaźnią się od dzieciństwa. Są nierozłączni, razem się uczą i pomagają sobie nawzajem. Wiedzą, że niedługo pojadą do Hogwartu. Kiedy już tam są Albus ma trochę pretensje o to, że Ana trafia do innego domu niż on. Jednak z czasem się z tym pogodził. Dużo pomaga jej w pierwszym tomie z eliksirami, do póki przyjaciółka nie posiada diademu. Wie ,że Anabiel powierza mu różne sekrety, jednak przyjaciel niewie o jej animactwie. Nie zawsze staje po stronie przyjaciółki.

Z Leonidasem Wsirznik Edytuj

Leonidas Wsirznik jest najlepszym przyjacielem Albusa. Poznali się kiedy Leonidasowi wpadła do wody komórka. Wtedy Albus wprowadza go w świat mugoli i dla niego okłamuje rodziców. Koresponduje z nim przez cały rok i wysyła mu czarodziejskie księgi. Bardzo żałuje, że Leo jest mugolem i nie chodzi do Hogwartu.

Z Rose WeasleyEdytuj

Albus pomaga kuzynce w nauce i nie stoi po żadnej stronie w konflikcie Anabiel-Rose. Nie odmawia nigdy jej pomocy i spędza z nią sporo czasu.

Z Jamesem Potter Edytuj

James i Albus byli typowym rodzeństwem. Ich relacje były pełne kłótni i napięć. Starszy brat mu dokuczał, często kopał lub szczypał. Nie lubili się. Albus był zazdrosny o Jamesa. Uważał ,że rodzice bardziej wolą jego niż Albusa. Pomimo wszystkiego wstąił do Falangi, pogodził się z bratem ale uważał, że nadal żyje w jego cieniu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki