FANDOM

Leonidas jak zwykle urósł trochę i zmężniał, co spodobało się Anabiel. W końcu wyglądał ciekawiej, niż kiedyś, ale nie na tyle ciekawie by się nim zainteresowała-narrator

Leonidas Wsirznik
Data urodzenia 2005r
Status krwi Mugolak
Pseudonim(y) Leo
Tytuł(y) Mugolak
Włosy Czarne
Oczy Ciemne
Stan cywilny Singiel
Miejsce zamieszkania niedaleko Doliny Godryka

Leonidas Wsirznik(ur. 2005) – stu procentowy Mugol mieszkający w wiosce sąsiadującej Dolinie Godryka. W latach 2017-2020 chodzi do gimnazjum Clumbax - szkoły z internatem, a potem dostaje się do najlepszego liceum dla sportowców.

Występowanie
TOM1
TOM2
TOM3
TOM4
TOM5

Biografia Edytuj

Leonidas urodził się w Mugolskiej bogatej rodzinie i sam również jest Mugolem. Kiedy miał dwanaście lat chodził do gimnazjum Clumbax i poznał ALbusa -zaprzyjaźnili sie. Leonidasa fascynuje Potter bo nie wiedział o istnieniu czarodziejów. Od tej pory sam postanawia zostać czarodziejem, co jest niemożlwie. Poznaje Anabiel która wpada mu w oko, dziewczyna nie jest jednak nim zainteresowana. W drugim tomie chodzi z Sun Hwon po nieudanym podrywie na Anabiel i uczestniczy w meczu quidditcha. Kończy gimnazjum i zostaje przyjety do liceum gdzie kieruje sie swoja kariera pilkarza........

Wygląd Edytuj

"Wyglądał na dwanaście lat, wysoki, szczupły brunet o bardzo ciemnych oczach " Im jest starszy tym jest przystojniejszy i mężniejszy, wyższy. Zmienia się w typowego "pięknisia" i bardzo dba o swój wygląd(jak typowy Mugolski sportowiec)

Charakter Edytuj

Leonidas był strasznie ciekawski świata czarodziejów, był również przyjacielski, szczery i oddany. Uwielbiał dawać. Strasznie się fochał i miał żal ,że nie jest czarodziejem. Wiele razy da się zauważyć jak bardzo jest zazdrosny.

Im jest starszy tym bardziej jest zadufany w sobie, można go porównać do Jamesa, jednak Leonidas nie ma fanek. Jest bardzo dobrym piłkarzem i bardzo się tym chwali. Obraża się łatwo. W wakacje woli sobie pograć na komputerze niż wyjść na dwór.

RelacjeEdytuj

Z Albusem Potter Edytuj

Leo i Albus Potter zaprzyjaźnili się w wakację gdy komórka Leo wpadła mu do wody. Albus był zaciekawiony światem mugoli a Leonidas światem czarodzieji. To ich połączyło. Ich przyjaźń jest bardzo trwała. Korenspondują cały rok ze sobą i spędzają wakacje razem. Dla Leonidasa Albus kłamie na temat jego pochodzenia i wprowadza go w świat czarodziei. Leonidas wie, że Albus zawsze będzie stał po jego stronie.

Z Anabiel Worthy Edytuj

Leonidas i Anabiel Worthy poznali się dzięki Albusowi. Ana na początku nie była zadowolona ,że wyjawią sekrety mugolowi, jednak z czasem przekonała się do niego i zaprzyjaźnili się. Ich relacje jednak były ciężkie, Anabiel denerwowało to ,że Albus tyle mu mówi o ich świecie, a potem że Leonidas jest zakochany sam w sobie.

4eere

Anabiel i Leonidas

Ciekawostki Edytuj

  • w II tomie chodził z Sun Hwon
  • w swojej szkole jest bardzo popularny
  • w swojej szkole gra w piłkę nożną
  • był jedynym Mugolem podczas mistrzostw świata

Więcej z Fandomu

Losowa wiki