FANDOM

(...)-Stary, weź zostań tym lisem na stałe, bo wtedy jesteś przystojniejszy- powiedział Fred(...)

Louis Weasley
Data urodzenia 2004
Status krwi czysta, ⅛ krwi wili
Tytuł(y) Pałkarz
Prefekt
Vice Falangi
Prefekt Naczelny
Pseudonim(y) Lu
Oczy i włosy Niebieskie, bardzo jasny rudy/blond
Rodzina Bill Weasley (tata)
Fleur Weasley (matka)
Victorie Weasley (siostra)
Dominique Weasley (siostra)
Remus Lupin (siostrzeniec)
Hannah Lupin (siostrzenica)
Gaia Lupin (siostrzenica)
James Potter (kuzyn)
Fred Weasley (kuzyn)
Albus Potter (kuzyn)
Molly Weasley (kuzynka)
Hugo Weasley (kuzyn)
Rose Weasley (kuzynka)
Roxanne Weasley (kuzynka)
Dominique Weasley (kuzynka)
Lucy Weasley (kuzynka)
Roxanne Weasley (kuzynka)
Hermiona Weasley (ciocia)
Ron Weasley (wuj)
Harry Potter (wuj)
Ginny Potter (ciocia)
George Weasley (ciocia)
Angelina Weasley (wuj)
Percy Weasley (wuj)
Audrey Weasley (ciocia)
Charlie Weasley (wuj)
Gabrielle Finnigan (ciocia)
Seamus Finnigan (wuj)
Arlette Finnigan(kuzynka)
Michel Finnigan (kuzyn)
Dom Gryffindor
Przynależność Gryffindor
Rodzina Weasley
Gryffindor Quidditch
Wil
Falanga Honoru
Zakon Feniksa
Stan cywilny W związku z Roksane Patil
Praca/zawód uczeń

Louis Weasley -(ur.2004.r ) –czarodziej czystej krwi z domieszką krwi wili, syn Billa i Fleur Weasley. Ma starsze siostry Victorie Weasley i Dominique Weasley Uczęszcza do Hogwartu od 2015 roku do 2022. Został przydzielony do Gryffindoru tak jak jego ojciec. Współzałożyciel i vice przywódca Falangi. Grał w drużynie Quidditcha na pozycji Pałkarza.Był Prefektem Naczelnym Hogwartu.

Występowanie
TOM1
TOM2
TOM3
TOM4
TOM5

Zdolności magiczne
Patronus lis
Animag lis

Biografia Edytuj

Louis urodził się w wielopokoleniowej rodzinie czarodziejów w Muszelce. Ma starsze siostry- Victoire i Dominique. W wieku 11 lat dostałlsit z Hogwartu. 1 go wrzesnia 2015 roku jechał do Hogwartu razem z siostrami i kuzynostwem - Jamesem, Fredem i Molly. Razem z nimi został przydzielony do Gryffindoru. W drugiej klasie został przyjęty do drużyny quiddicha na pozycji pałkarza. W trzeciej klasie nauczył się przemieniania w lisa- uzyskał umiejętność animactwa oraz poznał Roksane Patil z którą się związał. Para bardzo się kocha. W piatej klasie został Prefektem i razem z Jamesem, Fredem i Seamusem założył Falangę Honoru- był jej viceprzewodniczącym oraz zdawał sumy które poszły mu wspaniale. W szóstej klasie został Prefektem Naczelnym razem z Molly oraz zdał egzamin na teleportację. W maju 2021 roku wraz z innymi dostaje tygodniowy szlaban za pobicie się na boisku po meczu. Od tej pory wszyscy bardziej się pilnują.

W wakacje Louis zostaje przyjęty do Zakonu Feniksa. A na początku roku szkolnego walczy w  Wewnątrzszkolnym Turnieju  o możłiwość wrzucenia swojego nazwiska do czary. Przeszedł wzsystkie trzy zadania. Nie został jednak wybrany na reprezentanta Hogwartu.

Wygląd Edytuj

Miał bardzo jasny odcień rudego i niebieskie oczy. Zdaniem wielu dziewczyn był przystojny, miał w sobie krew wili.

Charakter Edytuj

Louis jest bardzo mądrym i inteligentym chłopcem. Jest otwarty i przyjazdy. Uwielbiał się śmiać i był bardzo przyjacielski. Nie lubiał konfliktów. Z całej czwórki swoich przyjaciół był tym najgrzeczniejszym.

Umiejętności magiczne Edytuj

  • Animactwo - jest zdolny do przemiany w lisa
  • Patronus - potrafi wyczarować cielesnego patronusa - lisa
  • Latanie -niesamowicie lata na miotle, dzięki temu jest w drużynie quidditcha.

RelacjeEdytuj

Z Jamesem Potterem i Fredem Weasley oraz Seamusem Kirke Edytuj

E

Louis, James i Fred

Są kuzynami i najlepszymi przyjaciółmi. Nie bali się konsekwencji swoich czynów, wspólnie psocili i dokuczali. Razem nie znosili Ślizgonów. Założyli razem Falangę i wspólnie ją prowadzili. Potem do ich "teamu" dołączył Seamus i razem z nim tworzyli historię szkoły. Są odważni i ufają sobie.

13

Fred, James, Louis i Seamus

Z Roksane Patil Edytuj

Miłość Louisa i Roksane

Roksane i Louis spodobali się sobie ze wzajemnością. Para bardzo się kocha i nie widzi poza sobą swiata. Louisa czasem denerwuje zazdrość jego dziewczyny, ale przymyka na to oko. Zawsze ma dla niej czas i ogromną cierpliwość. Podoba mu się taka jaka jest i nie chce jej zmieniać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki