FANDOM

Był strasznie podejrzliwy w stosunku do obcych ludzi

Sam Worthy
Data urodzenia 1979 r
Status krwi czysta
Tytuł(y) Auror
Różdżka 12 cali, giętka, jabłon i róg jednorożca
Oczy i włosy Niebieskie i kruczoczarne
Rodzina Meg Worthy (żona)
Anabiel Worthy (córka)
Evelin Worthy (córka)
Wiktor Worthy (brat)
Hildia Worthy (bratowa)
Anna Krezola (teściowa)
Stefano Krezola (teść)
Bella Worthy (matka)
Adam Worthy (ojciec)
Christopher Worthy (wuj)
Helena Worthy (babcia)
Sam Worthy (dziadek)
Adam Worthy II (bratanek)
Dom Gryffindor
Przynależność Gryffindor
Rodzina Worthy
Ministerstwo Magii
Stan cywilny W związku małżeńskim z Meg Worthy
Praca/zawód Auror

Sam Worthy( ur. 1979) – czarodziej czystej krwii. Ojciec Anabiel i Evelin, mąż Meg Worthy ,brat Wiktora  syn Belli i Adama Worthy.
Uczęszczający do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie w latach 1990-1997roku. Został przydzielony do Gryffindoru.

Występowanie
TOM1
TOM2
TOM3
TOM4
TOM5

Wygląd Edytuj

(..)wysoki mężczyzna o kruczoczarnych włosach, niebieskich oczach(...)" Pan Sam był bardzo przystojnym mężczyzną.

Charakter Edytuj

(..)był strasznie podejrzliwy w stosunku do obcych ludzi(...)" Sam jest bardzo mądrym człowiekiem, nieufnym i ma wojowniczy charakter. Posiada wszystkie cechy dobrego aurora. Anabiel może z nim spowodnie rozmawiać na każdy temat, bo o wszystkim ma pojęcie.

RelacjeEdytuj

Z Meg Worthy Edytuj

Państwo Worthy bardzo się kochali i ich kłótnie wyglądały bardzo zabawnie. Mąż zawsze patrzył na nią tak samo zakochany jak spotkali się po raz pierwszy. Pan Sam zawsze potrafił obronić, chronić i ratować. Przy nim jego żona czuła się bezpiecznie.

  Z Anabiek Worthy Edytuj

Ich kontakty są różne ponieważ pan Sam dużo pracuje. Kiedy jest w domu stara się poświęcić jak najwięcej czasu rodzinie. Kocha bardzo swojącórkę i za wszelką cenę stara się ją chronić. Jest z niej bardzo dumny o czym często jej mówi.

  Z Evelin Worthy Edytuj

Evelin posiada wojowniczy charakter po ojcu. Pan Sam poświęca jej tyle uwagi na ile starcza mu czas. Kocha swoją małą córeczkę.

Z państwem Potter Edytuj

Pan Potter jest szefem Sama, są również sąsiadami w Dolinie Godryka w związku z tym utrzymują przyjacielskie kontakty i razem imprezują.