FANDOM

Mama mi pozwala na wszystko, mam co chcę. Tata ciągle mnie chwali, uczy mnie być lepszym od innych.-Scorpius

Scorpius Malfoy
Data urodzenia 2006
Status krwi czysta
Tytuł(y) Szukający
Prefekt
Oczy i włosy oczy szare,włosy jasny blond
Rodzina Draco Malfoy (tata)
Żona Draco Malfoya (matka)
Dom Slytherin
Przynależność Slytherin
Slytherin Quidditch
CK
Stan cywilny W związku z Rose Weasley
Praca/zawód -

Scorpius Hyperion Malfoy (ur. 2006) – czarodziej czystej krwi, jedynak. Uczęszczający do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie od 2017 roku. Został przydzielony do Slytherinu. Należał do CK.

Występowanie
TOM1
TOM2
TOM3
TOM4
TOM5

Biografia Edytuj

Scorpius urodził się w rodzinie czystej krwi - Malfoy. Jego ojciec i dziadek byli śmierciożercami i nadal szerzą ideologię czystej krwi co przechodzi na chłopaka. W wieku 11 lat dostał list od Hogwartu i 1go wrzesnia 2017 roku jechał w pociągu do Hogwartu. Chłopak należy do CK i emanuje złośliwoscią, wywyższa się. Bliżej poznajemy go podczas jego spotkań z Anabiel w której jest zakochany, związek im jednak nie wychodzi i Scorpius schodzi na drugi plan. jednak w 2021 roku wybucha panika ponieważ chłopak chodzi z Rose Weasley, co jest szokiem dla całej szkoły. W maju tego samego roku chłopak uczestniczy w walce po meczu quidditcha za który jest ukarany szlabanem, podczas którego siedzi ciągle z Rose.

W 2021 roku brał udział w Wewnątrzszkolnym Turnieju i przeszedł wszystkie trzy zadania, które umożliwiało mu wrzucenie swojego nazwiska do Czary Ognia. Nie został jednak wybrany na reprezentanta Hogwartu.

Wygląd Edytuj

Z tłumu wyszedł wysoki i szczupły chłopiec o krótkich bardzo jasnych włosach, miał bladą cerę, ostre rysy twarzy, wyniosłą sylwetkę oraz szare oczy.

14

Scorpius

Charakter Edytuj

Jest zaczepny, lubi się popisywać, jest szczery.

RelacjeEdytuj

Z Ignacjuszem Holewandem i Vincentem Goylem Edytuj

Scorpius przyjaźni się z Ignacjuszem i Vincentem i jest z nimi w jednym domu.

Z Nisha Arun Edytuj

Na każdym kroku widać ,że Nisha zabiega o względy Scorpius a, jednak on nie jest specjalnie zainteresowany.

Z Rose Weasley Edytuj

Plotki głosiły ,że się spotykaja i tak też było - w kwietniu ogłosili się oficjalną parą. Scorpius był z CK a ona z Falangi, dwa różne światy na przekór.

Afefg

Rose i Scorpius

Z Anabiel Worthy Edytuj

1 tom. Scorpius  lubi Anę od początku, jednak gdy nie są sami wyzywa ją od wil. Zachowuje się przy niej dość dziwnie, jednak nigdy jej nie skrzywdził z kolegami i nie uczestniczył w chęci zwerbowania jej.

2 tom. Oboje się całują, jednak Anabiel rzuca zaklęcie Obliviate, żeby on o tym nie pamiętał.

3 tom. Tańczą razem podczas przyjęcia Haloweenowego, powiedział do niej słowa Szkoda, że nie jesteś taka jak ja..i tak będziesz moją pierwszą miłością- i pocałował ją w usta. –Może jeszcze los popchnie nas w swoje ramiona. Czas pokaże. Potem Anabiel stwierdziła, że oboje nie są dla siebie.

4 tom. Anabiel unika Scorpiusa i nie odzywają się do siebie.Kiedy jednak ona dowiaduje się o rzekomym związku Rose i Malfoy'a jest trochę zazdrosna.

CiekawostkiEdytuj

  • wiele razy wpadają na siebie z Anabiel
  • trzyma się z innymi Ślizgonami
  • w 3cim tomie przyznał ,że jest zakochany w Anabiel Worthy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki