FANDOM

cóż przykro mi ale Sun jest narwana i to bardzo. Ma obsesję, ciągle za mną biega. To już się staje dziwne. Narzuca się strasznie.-Oliver

Sun Hwon
Data urodzenia 1 czerwiec 2006
Status krwi Półkrwi
Tytuł(y) Szukająca
Ściagająca
Pseudonim(y) Jasnowidz Sun
Oczy i włosy ciemnobrązowe oczy, włosy czarne
Rodzina Titan Hwon (tata)
Pani Hwon (matka)
Cho Hwon (ciocia)
Mąż Cho Hwon (wuj)
Dom Ravenclaw
Przynależność Ravenclaw
Ravenclaw Quidditch
Falanga Honoru
Stan cywilny Wolna
Praca/zawód -

Sun Hwon (ur. 1 czerwca 2006) – czarownica półkrwi, jedyna córka †Titana Hwonaa i Pani Hwon . Uczęszczająca do Szkoły Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie od 2017 roku. Została przydzielona do Ravenclawu. Należała do Falangi Honoru i szkolej drużyny Quidditcha na pozycji ścigającej.
Sun

Sun Hwon

Mieszka z matką w Pekinie w dzielnicy Chaoyang.

Występowanie
TOM1
TOM2
TOM3
TOM4
TOM5

BiografiaEdytuj

Sun Hwon pochodzi z chińskiej rodziny i jest półkrwi. Jej ojciec był czarodziejem a matka mugolką. Sun nie miała kontaktu z świate czarodziejów - do 11 urodzin wychowywała się w mugolskich warunkach do póki nie dostała listu z Hogwartu i dowiedziała się ,że jest czarownicą ponieważ jej ojciec był czarodziejem.

Zdolności magiczne
Różdżka Dziewięć cali.Wygięta.Mahoń
Bogin Ona sama- stara i samotna
Patronus łabądź

Pierwszy rok nauki w HogwarcieEdytuj

W 2017 roku rozpoczęła naukę w Hogwarcie i została przydzielona do Ravenclawu. Zaprzyjaźniła się z Roksane Patil i Anabiel Worthy i dzieliła z nimi dormitorium. Sun uporczywie zazdrościła Dominique jej powodzenia i wzdychała do Photosmarta. Była bardzo niesmiała. Pod koniec szkoły dowiedziała się ,że jest jasnowidzem.

Wakacje 2018Edytuj

Sun jest na Mistrzostaw Świata Quidditcha ze swoją ciocią Cho Hwon i wujkiem. Tam widzi się ze swoimi przyjaciólkami i poznaje swoj obiekt z westchnien z młodych lat - Leonidasa. Po Mistrzostwach spędza wakacje u Anabiel w Dolinie Godryka, ćwiczy latanie na miotle i chodzi z Leonidasem. Pod koniec wakacji on z nią zrywa.

Drugi rok nauki w HogwarcieEdytuj

Sun traci wiarę w siebie. Uważa ,że nie jest nic warta i na siłę szuka chłopaka. Dostaje się do Drużyny Quidditcha na pozycji szukającej, nie jest z tego zadowolona jednak uważa to za dobry poczatek. Obserwuje rebelię Ślizgonów i zaczyna się obawiać.

Wakacje 2019Edytuj

Sun zaprasza na wakacje swoje przyjaciółki- Roksane i Anabiel. Pokazuje im swój kraj i swoją kulturę. Poznaje Olivera i odkrywa Dzielnice Czarodziejów w Pekinie. Od tej pory chce żeby Anabiel i Roksane zniknęły z pola widzenia, bo chce Olivera tylko dla siebie. Tak też się staje.

Trzeci rok nauki w HogwarcieEdytuj

18

Sun

Sun zostaje ścigającą w szkolnej drużynie i jest bardzo z tego zadowolona. Bez przerwy opowiada o Oliverze. Dołącza do Falangi Honoru bo jest przeciwna Ślizgonom, jednak nie sprawia to że przestaje się bać. Nie potrafi wyczarować patronusa bo uważa, że nie ma szcześliwych wspomnien. W grudniu wraca do Hogwartu aby zobaczyć Olivera, chłopak jednak nie jest nią zainteresowany. Sun zamyka się w sobie i uwaza ,że żyje w cieniu przyjaciól. Boi się schodzić do lochów.

Wakacje 2020Edytuj

Wyjechała na obóz Jasnowidzów, a potem odwiedza Roksane i Anabiel w Indiach. Dziewcyzna trochę nie potrafi się zachować w innej kulturze. Zaczyna przepowiadać i ma uciechę jak to okazuje się prawdą.

Czwarty rok nauki w HogwarcieEdytuj

Sun powraca do Hogwartu razem z przyjaciółkami. Uczestniczy w wojnie przeciw Ślizgonom i wspiera swoją przyjaciólkę Anabiel w królowaniu. Udaje jej się wyczarowac cielesnego patronusa - łabędzia. W marcu razem z Zinterą wypowiada słowa Czarnej przepowiedni. W maju 2021 roku wraz z innymi dostaje tygodniowy szlaban za pobicie się na boisku podczas którego wiernie wykonuje zadania Falangi.

Wakacje 2021Edytuj

.........................

Wygląd Edytuj

"-Hwon, Sun! Z już mniejszego tłumu wyszła piękna dziewczyna. Miała długie, czarne włosy i ciemnobrązowe oczy. " Sun ma urodę Chinki i jest bardzo podobna do swojej matki.

Charakter Edytuj

9

Nieśmiała Sun

Sun ma bardzo ciekawy charakter- jest zamknięta w sobie i wybuchowa, często się poddaje i próbuje zwrócić na siebie uwagę. Bardzo często się boi i jest nieśmiała. W pewnym czasie jest zazdrosna o swoje przyjaciółki twierdząc, że żyje w ich cieniu. Sun nie należy do fałszywych osób i nie obgaduje swoich przyjaciółek. Jeżeli jakiś chłopak zwróci na nią uwagę to staje się nachalna. Sun nei wierzy w siebie i jest bardzo wrażliwa. Głównie widzimy ją jako opiekunczą osobie.

Umiejętności magiczne
12

Sun i James pdoczas meczu quidditcha

Edytuj

  • 'J'asnowidzctwo -Sun jest jasnowidzem i szkoli się w tej umiejętności, ma prorocze sny a czasem i wizje.
  • Patrnous - Sun w czwartej klasie nauczyła się czarować cielesnego patronusa- łabędzia.
  • Latanie -niesamowicie lata na miotle, dzięki temu jest w drużynie quidditcha.

RóżdżkaEdytuj

Różdżka Sun ma 9 cali. Jest wygięta i zawiera Mahoń.

RelacjeEdytuj

Z Anabiel Worthy Edytuj

Sun i Anabiel Worthy przyjaźniły się od pierwszego dnia w Hogwarcie. Dzieliły razem dormitorium. Mają podobne poczucie humoru i dużo rozmawiają. Ich realcje były różne bo z czasem u Sun odezwała się zazdrość i wszystkie swoje upadki tłumaczyła życiem w cieniu Anabiel- twierdziłą ,że nigdy nie bedzie taka jak ona. Jest wierna swojej przyjaciółce i staje zawsze po jej stronie.

Z Roksane Patil Edytuj

Sun i Roksane Patil przyjaźniły się od 1 dnia w Hogwarcie. Mieszkały razem w dormitorium. Sun nie zawsze wszystko mówiła na głos, bojąc się ,że Roksane to każdemu rozpowie, jednak z czasem się do niej przekonała. Roksane groźnie komentuje zachowania Sun rzucając jej prawdą, co nie zawsze się Sun podoba. Jendak przyjaciółki dogadują się i żyją w zgodzie.

Z Leonidasem WsirznikEdytuj

Leonidas Wsirznik i Sun znali się z mugolskiej szkoły. Sun do niego wzdychała w czasie szkolnych mugolskich lat, a w lato 2018 chodzili ze sobą przez krótki okres czasu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki